den 24 november 17:00

Har inte orkat skriva. Är så trött...
Igår var jag hos min vän Fredrik och hade för första gången på länge riktigt roligt faktiskt. Vi spelade tv-spel (Call of Duty, asgrymt), käkade pizza och bara pratade ut med varandra. Vi båda står på samma plats i livet just nu och hur synd det än är så är det skönt att ha någon annan som går igenom samma sak. Jag ska tillbaka dit i helgen och få träffa ytterligare några gamla vänner. Ser fram emot det.
På fredag har jag tid hos en psykolog. Får se hur fan det ska gå..

Kommentarer
Postat av: emma

Härligt att höra :)

hoppas det går bra på fredag.puss <3

2010-11-24 @ 17:58:50
URL: http://honheteremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0