Ge mig en hund, snälla..

Nu är det klart -jag är helt stört jävla förkyld. Kom nyss hem också från Trosa där jag var med Emma & Kevin ett tag (om fyra timmar räknar som "ett tag"..) innan jag gick hem till mamma för att mysa med mina hundar lite. Efter att ha växt upp med att ha djur omkring så blir det så oerhört tomt nu när jag bor hos pappa där det är djurfritt, tyvärr. Jag har försökt få pappa att gå med på att låta mig skaffa en hund, men han totalvägrar. Åh. Iallafall, jag ska tjata lite till på honom och nu medan så har jag kollat upp olika raser som jag skulle kunna tänkas ha. Shih tzu, som mamma har, är den ras jag helst vill ha.. Men någon av dessa blir det iallafall:

Åh, jag hoppas verkligen. Jag är verkligen en hundmänniska, jag har svårt att klara mig utan någon. Jag orkar inte vara ensam mer. Snälla övertala min pappa, jag ska ju trots allt bo här i minst 2 år till..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hundarna på första och sista bilden är så grymt söta, jag gillar verkligen små hundar.. :) Den tredje bilden (malamute?) är väldigt "dragiga" och väldigt starka. De måste aktiveras på en väldigt hög nivå. Det är iallafall vad jag lärt mig genom min sambos bror som har en sådan. Men jag hoppas du hittar din lilla djurvän så småningom! :)

2010-11-13 @ 11:04:54
URL: http://ehmmz.blogg.se/
Postat av: carro

Den sista bilden är en shih tzu, den jag helst satsar på eftersom att jag är van vid den rasen.. Och hunden på den tredje är det precis som du säger, jag känner en tjej som har en sådan och har alltid varit fascinerad av hunden. Hennes är dock väldigt lugn, men det beror nog på hur mycket aktiviteter hunden får osv.. :) Tack så mycket! :D

2010-11-13 @ 15:32:48
URL: http://otherthanprozac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0