Tänk att ens värld kan förändras så drastiskt, va..

Jag är ledsen, jag har inte haft tillgång till dator eller någon lust att sitta vid någon heller. Jag har haft både underbara dagar, och en av de värsta jag varit med om. Någonsin.
Tänk så människor kan behandla varandra egentligen..
Det gick förresten hur bra som helst hos psykologen. Jag kommer fortsätta gå dit en gång i veckan ett tag, sedan får jag se helt enkelt hur allt blir.. Som det ser ut nu så lär min värld runt om inte bli särskilt bättre på ett tag, så jag kommer nog behöva allt stöd jag kan få.

Jag ska försöka lägga ned så mycket tid och energi som möjligt på skolan ett tag nu.. Både för att det behövs och dels för att jag behöver fokusera på annat än mitt liv.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0