Way beyond sovdags..


I've had you so many times but somehow I want more.



Jag har för mig att jag skrev det här i bloggen, men förra veckan så fick jag olika par nummer till center och ställen där jag kan få hjälp av min handledare. Någonstans jag kan gå och få prata ut. Jag har inte brytt mig om att ringa för att jag har varit så säker på att jag ska klara mig själv för att jag vet anledningen till varför jag är som jag är.
Igår slog det mig att de anledningar jag trott jag mått dåligt av bara är några få av alla anledningar. Jag hade värsta natten på länge, men jag bestämde mig för att ringa upp något av de nummren jag fick. Imorgon gör jag det, och det svåraste av allt är att erkänna för mig själv att jag behöver hjälp. Att jag inte kommer klara det här alldeles själv.
Tänkte bara berätta hur läget låg till, så.. Ja. Jag uppdaterar imorgon.

Kommentarer
Postat av: emma

gumman hoppas det blir bättre när du fått prata ut :) jag finns alltid och prata med <3

2010-11-22 @ 08:38:45
URL: http://honheteremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0