22:36

Ludwig frågade om jag tänkte "skriva ett fett inlägg om svek" när vi pratade idag. Efter allt som hänt de senaste tjugofyra timmarna så har jag fan lust att hänga ut de personer som beter sig som jag vet inte vad, men det tänker jag inte. Jag tänker inte lägga ned tid på det, jag har inte ork eller tålamod nog till det. Jag har så jävla tur att jag har Ludde att prata med allt om. Verkligen ALLT. Jag kanske skriver ett avreagerande inlägg sen, men inte förrän jag har lugnat ned mig och faktiskt kan komma med en poäng i det hela.
 Jag har precis kokat té till mig och ska precis poppa lite popcorn, sedan blir det filmkväll för hela slanten. Apropå slant så försvann 50-öringarna igår, de kommer aldrig mer att gälla. Jag har varit med om tio-öringar, nu har femtio-öringarna även gått till historien. So what..

Kommentarer
Postat av: Du vet vem.

Du behöver inte vara arg. Allt var mitt fel, inte ditt. gå bara vidare. :)

2010-10-04 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0