Du är artig, du är glad och du har tränat bort din dumma dialekt.

Woho, nu är jag tillbaka! Det har varit lite drama i mitt huvud sådär, så jag tog ledigt från verkligheten och bosatte mig hos Ludde i tisdags. Hur som, nu är jag tillbaka hos papi.
Jag hade det rätt underbart i skolan idag, också. Jag har så jävla underbara lärare och världens finaste vänner som stöttar mig. Världens finaste.

Det känns som att allt håller på att klarna up, fast jag känner också på mig att det kommer ta en jävla lång tid.. Jag kanske aldrig blir helt bra, men nu vet jag helt säkert att har har personer i mitt liv som är villiga att stå vid min sida och hjälpa. Jag behöver inte frukta någon ensamhet längre. (Och man ska aldrig säga aldrig, men jag måste lita på hur det känns just nu)
Åh, ni som läser har väl ingen aning om vad jag babblar om nu. Jag vet inte om jag verkligen vill berätta och förklara heller, det är ingenting jag är stolt över. Vi får se hur det blir.

Jag ska ringa Ludwig nu. Får se om jag kanske uppdaterar lite till senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0