lite påverkad sådär

Jag väntar fortfarande på mitt pris för dumhet. Någon?
Självklart tänker jag mig inte för utan dricker cola till maten. Ännu mer koffein. Så jävla korkat att jag inte ens orkar skratta åt mig själv. Eller lite kanske, förresten.. ha-ha-ha-ha. Så.
Jag drack bara en endaste burk med redbull innan (en sån där extra-hög variant i och för sig) men det räckte mer än nog. Jag är så otroligt jävla lättpåverkad av sådant där. Första gången jag testade insomningspiller som exempel (jag hade problem med sömnen, de pillerna hjälper en att "somna in" om någon inte skulle veta) så vart jag så jävla hög att jag stod i trappen och garvade åt att trappstegen åkte ned till undervåningen. Jag trodde jag stod i en rulltrappa. Väl uppe på övervåningen sen med lite hjälp av mamma så börjar jag panikslaget att känna på mina ben. Jag hittade dem inte, jag tyckte att  min överkropp svävade.
Meningen med de pillerna är egentligen att man ska bli sömnig och lätt kunna sova. Jag blev bara påverkad.
Ingenting att testa där hemma, gott folk.
 Pappa tar mig ut på en promenad (med bilen i och för sig) till ica maxi nu. Han tycker att jag behöver någon form av aktivitet. Kan vara för att jag sitter och bara trummar med händerna och är helt jävla puckad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0