Snodde listan från dig Emma.

Dagens vill ha: Sängen
Dagens klädsel: Jeans som har mer hål än tyg, lila linne och svart cardigan.
Dagens frisyr: Helt fucked. Verkligen bokstavligt -fucked. Det såg ut som att jag hade.. fucked.
Dagens händelse: När någon brud fick en fet spik i lårbenet på idrotten idag.
Dagens låt: Jag tror att det var kycklingsången jag och Paulina sjöng på idag, hmm..
Dagens planer: Dagen har gått så nästa händelse är väl att sova
Dagens saknad: Ludde
Dagens dummaste: Att jag glömde böckerna till varenda lektion jag hade idag hemma.
Dagens drog: Jordgubbsaft!
Dagens roligaste: När jag fick sitta och kolla på när de andra hade idrott, haha.
Dagens favorit: Natalie.
Dagens köp: Lakritsklubba.
Dagens godis: Lakritsklubbaaaa.
Dagens humör: Helt okej.
Dagens ord: "Tack"

Kommentarer
Postat av: emma

Det gjorde du rätt i ;)

2010-10-11 @ 22:02:32
URL: http://honheteremma.blogg.se/
Postat av: nat

gullig du e carro

2010-10-23 @ 01:16:14
Postat av: naaat

gullig du e carro

2010-10-23 @ 01:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0