22.56

ÄNTLIGEN klar med läxorna! Så himla skönt, trots att matten blev rent facit-kopierat och engelskan delade jag så glatt upp och gav min kära pojkvän den jobbiga delen. Det är grymt att han så gärna hjälper mig (att fuska..?) med läxor eftersom att idioten är plugg-glad. Åh!
Huvudsaken är ju att läxorna blev klara, och i tid dessutom. Imorgon måste jag skriva en krönika till mediaproduktionen.. Hm.

Vi hade heldag med idrott idag (FYFAN) och självaste aerobic-passet var fanimej rena döden. Jag kämpade så att svetten rann såpass mycket att vi alla kunde ha badat i det senare. Vi fick använda hela jävla kroppen och gjorde universums jobbigaste övningar. Resultat: Jag kan inte ens sätta mig på toaletten utan att göra grimaser och hålla i mig i något samtidigt för att mina ben inte funkar helt enkelt. Hoppas fan att det är bättre imorgon, annars så blir det handikappshjälp (hoppas det finns i skolan och allt).
 Nu blir det nog fanimej sängen. Jag är helt slut.

Precis såhär ont gör det i benen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0