arrrrrriba

Blääääääääää jag är så jävla trött. Jag är utmattad och mina ben blev fan inte bättre idag. Natalie hade samma smärta i sina ben så hon och jag har grinat tillsammans hela jävla dagen. Var med med syfte våra skåp blev placerade på undervåningen när vartenda klassrum vi använder ligger på övervåningen? Schysst.
 Försöker skriva klart min krönika till imorgon.. Kommer inte riktigt någon vart. Jag är alldeles för trött.



Det har regnat var femte minut då det är paus från solskenet. Som Paulina sa igår, "Sverige är det enda landet som har fyra årstider på en dag". Men allt velande skapade en fin regnbåge, så i slutändan fick vi alla något väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0