If I told you, you were beautiful

Har haft en alldeles underbar dag, fast lite småstressig var den. Men vad gör det i små mängder? Det är skönt att känna sig lite viktig ibland. ;)
 
Det blir en ensam fredagkväll idag, så jag gick förbi ica på hemvägen från skolan för att bunkra upp med sällskap till kvällen. Det blev Notting Hill som man fick med Cosmopolitan, Glaze och godis. Perfekt.
Notting Hill är en sådan där film som fungerar i alla tänkbara lägen. Speciellt idag, jag är på lite dramahumör. Filmdrama då, inte hektiskt livsdrama.
 Jag skrev klart min krönika i skolan idag med. Den handlar om genustänk.. Ska jag kanske lägga upp den här i bloggen? Lottie (läraren) verkade helnöjd över min insats till den iallafall.


Mina dejter ikväll


carro

Kommentarer
Postat av: emma

gör de! :)

2010-09-03 @ 19:13:47
URL: http://honheteremma.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0