If the plane goes down, I'll remember where the love was found



Plane
Jason Mraz

Nu har jag precis gått igenom matten som vi har prov på imorgon, och nu är det bara att fortsätta läsa historia. Fan avd livet suger ibland hahah ;)
 
Har haft så jävla kul och framförallt jävligt trevligt idag så nu är jag tillbaka till mitt välmående.
Orkar inte gå in på det just nu.. Men jag är okey :)

Har känt att jag är påväg att sjukna till idag.. Inte konstigt med tanke på att folk hostar hej vilt över hela rummet hela tiden. Väldigt omtänksamt att ni sjuka tänker på oss som kanske vill hålla oss friska.. Verkligen.
Jag gick iallafall förbi ica på hemvägen idag och köpte té. Peach, var smaken. Fasen vad god den är också, sitter med en kopp bredvid mig just nu.

 Är det någon mer än jag som brukar skada sig själv medan man sover? Jag vaknar väldigt ofta med rivmärken och blåa partier över min kropp. Idag när jag smörjde in mig så upptäckte jag två blåmärken på benen, ett på armen och ett rivsår på mittt högra lår. Hahah, är det normalt eller borde jag kanske kolla upp det? Ludde brukade skratta åt det men sist så bad han att få ringa en psykiatriker åt mig. Det blir bara värre och värre. Snart så kommer jag väl vakna upp och se ut som på bilden här nedan ^_^


Hahahah inte riktigt kanske. Bilden är fejk förresten, känsliga tittare. Kolla in mariart.com, det är hennes sminkverk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0