It tastes like you, only sweeter.

Första lektionen (mediaproduktion radio) börjar inte förrän om en halvtimme. Jävla bussar haha :)
Påväg upp till skolan nu så var det en tjej som stoppade mig och sa "hallå, ditt skosnöre hänger löst!". Knuten hade gått upp. Och? Var det av ren artighet hon stoppade mig? Jag log och tackade för informationen iallafall.
 Sitter i datorsalen nu där lektionen ska hållas, kan lika gärna skriva något inlägg då. Jag har bestämt mig för att sluta uppdatera mitt mobila internet på laptopen jag har hos mamma. När jag är där så umgås jag mest med Ludde, så vad ska jag slösa pengar på internet för då? Så internet har jag bara tillgängligt hos pappa. Så att ni vet.

 Är inne på tredje säsongen av sex and the city nu. Det är inget bra för mig att se på det.. Carrie & Mr. Big reflekterar mitt förflutna alldeles för mycket. Jag får en klump i magen varje avsnitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0