Like someone in love


Köpte en Allt om historia för första gången. Jag kände bara ett desperat behov av att få lite kunskap om sådant jag inte redan vet från innan. Känns som att det var länge sedan jag hade en intressant diskussioon med någon om mitt käraste favorit ämne historia, eller som jag bara inte hört något nytt och spännande på länge. När jag ändå ska läsa en tidning så kan jag väl färga håret samtidigt som jag velat göra ett tag nu, så jag köpte en ny variant hårfärg för att testa. Tidning, hårfärgning och tända ljus blir det ikväll samtidigt som jag lyssnar på lite soul/jazz. Pappa hade köpt ett ljus till mig idag som luktar kanel. Han har precis upptäckt mitt behov av tända ljus så han ville väl visa att han faktiskt lär sig. Han är en bra pappa som verkligen försöker.

gott som fan luktar det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0