Lite om mig.. Jag har skittråkigt så stå ut med det ;)

Namn: Det absolut fullständiga? Caroline Camilla Gustafsson Dimic.
Piercingar: På var sida i örsnibbarna, i naveln och i underläppen.
Tatueringar: Inga alls.
Längd: Hmm.. 163 cm var det för någon månad sedan iallafall.
Skostorlek: 37½ exakt
Hårfärg: Nästan den naturliga nu, ljusbrunt.
Fräknar: Tyvärr, inte den minsta prick någonstans..
Motto: Himlen är blå, innebörden komplicerad och privat haha. Annars så "let's rip out the pages of yesterday".
Kär? Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, ibland inte. Oftast så drömmer jag mig ned till Spanien.
Tycker du att du är attraktiv? Det beror på. Vissa dagar och vissa tillfällen så kommer väl tanken. Allmänt så tycker jag att jag ser helt okey ut.
Dricker du? Önskar att de tillfällena hände oftare.
Röker du? Inte det minsta faktiskt.
Vilket schampo använder du? Just nu, head & shoulders för torrt hår. Det är det bästa. Billigt och bra.
Vilken parfym använder du? Lacoste, touch of sun. Känns dock som att det kanske är dags att byta till någon annan nu.
Vad är du rädd för? Ensamhet, mörker och känslor. Det sistnämnda är också det jag älskar.
Gillar du att tvätta? Det fungerar väl, sålänge det inte händer varje dag.
Gillar du berg- och dalbanor? Tanken på det, ja. I stunden, nej.

 Senaste...

Filmen du hyrde? Det kommer jag fan inte ens ihåg. Det var nog sommaren förra året när jag och några polare hyrde någon skräckis. Mer än så hjälper inte minnet just nu.
Filmen du köpte? Notting Hill.
Låten du hörde: "Penas con rumba" Estopa
Låten du laddade ner? M.I.A - XXOO, för fem minuter sedan haha =)
Personen du ringde? Ludwig.
Personen som ringde dig? Ludwig.
TV-program du såg? Idol igårkväll.
Person du tänkte på? Ludwig och Johanna är de som delar på mina tankar just nu.

 Favorit...

Låt: Hmm.. För tillfället så är det nog "Hurts" alla låtar.
Sak att göra: Mysa eller dra ut i världen, oavsett med Ludde iallafall.
Sport: Låta tummarna jobba framför xboxet.
Dryck: Just nu: te. Annars.. mineralvatten med smak. Lätt.
Kläder: Mina gråa mjukisbyxor!
Film: Oj.. Notting Hill kanske. Allt som fokuserar på kärlek iallafall.
Bil: Haha.. Den som Melinda kör i Ghost Whisperer! En röd lite jeep-aktig bil.
Serie: Har fler än bara en.. Greys anatomy, How I met your mother, Cougar town, Teen mom bl.a.

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ooooohja!!!
Gråtit över en flicka? Isåfall för att hon har varit elak mot mig haha =)
Ljugit för någon? Gud ja.
Varit i slagsmål? Haha ja.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Det har jag säkert.

 

Antal...

Gånger du varit kär? lite småcrushes har jag väl haft.. Men kär har jag bara varit en gång.
Gånger ditt hjärta brustit? Så många gånger att det omöjligt kan vara helt.
Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag faktiskt inte.
Tjejer du kysst? Två.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Sju, ungefär.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett flertal, vet inte exakt.

Senaste...

Boken du läste? Hmm.. Försökte på mig "Varsel" av Stephen King som senast.
Personen du fick e-mail av?  Facebook, hmm..
Personen du fick brev av? H&M, haha.
Personen du fick sms av? Johanna.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vet inte vad som är hela familjen riktigt..
Saken du köpte? Det som jag la upp i bloggen, kläder.

Brukar du svära mycket? Inte lika mycket som jag gjorde för ett tag sedan.
När stiger du upp på morgonen? Olika på vardagar.. på helger så är det mellan 10 och 15.
Vad har du på dig? Kan slänga upp en bild sen.
Vad ska du göra ikväll? Ska hämta paketet från H&M och sen blir det idol.
Vad är du allergisk mot? Inget alls, som tur är.
Var har du ont?  Ingenstans.. lite värk i ryggen bara. Ludwig, vart är du när du ska vara här och massera mig?
Använder du hårspray? Har inte gjort det på flera flera år men jag köpte faktiskt en flaska Proffs i förrgår. Ångrar mig nog lite, för håret blir så slitet.
Kan du stå på händer? Har inte vågat testa mig på det sedan trean, typ.
Håkan Hellström eller The Ark? Lyssnar lika sällan på båda två.
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? Usch nej. Endast till hamburgare eller pommes, aldrig annars.
Är du glad nu? Skapligt.
Var du glad igår? Både överlycklig och superledsen.
Vad dansar du till? To the bounce when I can get down to pump that ass!
Stockholm är... ? staden jag gärna handlar kläder i och fikar med bästaste Ellinor.
Göteborg är... ? en trevlig stad jag sällan besöker.
Kan du sjunga? Kan kan jag, men inte fan låter det ljuvligt.
Spaghetti eller makaroner? makaroner.
Land du vill besöka? Spanien, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0