Put your records on

Tänk så mycket som kan ändras på endast 24 timmar. Nu bor jag hos pappa på heltid.
Har inte haft en endaste lugn stund de senaste dagarna.. och idag packade jag ned mitt liv i fyra påsar och försvann. De finns definitivt de personer jag räknade mer från, men nu vet jag vart jag har dem iallafall. Det är väl det som är positivt med det hela.
 Jag har packat upp allting i mitt rum och jag känner mig plötsligt mer hemma här nu. Hittade ett reklaminlägg i min blogg för FUJIdirekt där de skröt om att man får beställa 100 digitala foton gratis som blir riktiga färgkort. Vill fixa ett album och kanske sätta upp några fina i rummet sedan. Inramade kanske, till och med. Så fort min laptop startar så för jag över de allra finaste bilderna på ett usbminne och laddar upp på deras hemsida. Har hört att de är framme inom några dagar också. Suveränt.

 På alla övriga plan så tror jag att mitt liv börjar grunda sig till en bra bas, med.

Nej nu måste jag sluta skriva, annars så kommer jag inte tänka mig för och bara skriva alldeles för personliga saker här. Inte vet jag vilka ni läsare är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0