Ibland, ofta och varje dag önskar jag att du var vid min sida.

Jag är helt jävla slut.
Tyckte att mina flera meter-höga kilklackar skulle passa till kläderna idag. Glömde bara bort att jag hade planerat en resa till Stockholm efter skolan med. Så fort jag kom hem från skolan, Stockholm och allt så krälade jag på min bara knän så fort jag kunde ta mig till soffan och låg där i en timme. Iallafall, jag åkte till storstaden för att köpa lite (o)nödvändiga saker. Den egentliga anledningen till att jag åkte dit var för att köpa reeboks nya dojjor Easytone. Ni vet, de där som man ska få en sådan där jävla snygg röv av. Jag ångrade mig i sista minut eftersom att jag redan har ett par splitt nya gympaskor. Det räcker så, och min röv är väl ingenting att klaga på ändå.
Jag fick sällskap av sötaste Paulina och det var inget fel med det. Jag brukar alltid handla kläder och dylikt för mig själv.. Tycker att det blir lättare att kunna fokusera på vad det är man egentligen är ute efter och söker då, men det var fanimej trevligt med sällskap. Och allt kanske beror på att jag fick en uppläxning av Natalie vid lunchen idag att shoppa gör man med vänner. Det visste inte jag.

 Jag drog ned till pizzerian runt hörnet för bara en stund sedan och beställde varsina vesuvious till mig och pappa. I väntan på att de skulle bli klara så blev det en rätt så högljudd diskussion angående att politikerna, även Moderaterna som leder vårt land, tänker utfrysa Sverigedemokraterna nu när dem fått en plats i riksdagen. I de åsikter som framfördes där på pizzerian och som jag håller med om, det är att det är fanimej inte demokrati när inte folket har makten. De procent svenskar som lagt sin röst hos Sverigedemokraterna, ska de inte få sina åsikter hörda endast för att majoriteten svenskar inte delar samma tankar? Speciellt ni vuxna människor som nu sitter i riksdagen, det är vi folket som ska ha makten. Därför kallas det här demokrati. Det är bara fel, fel, fel att det ska vara så att det ledande partiet ska välja vilka de vill lyssna på, inte vad vi i landet vill. Jag stöder inte Sverigedemokraterna, men jag tror fan på yttrandefrihet.

 Hur som helst, jag har historia att plugga. Ska lära mig om källkritism hos de gamla grekernas berättelser. Jag lägger in bilder på vad jag köpt sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0