Bilder från 8 april


Hade upp Emma igår. Brukar inte skriva bildtexter, haha, men det känns som att jag vill det idag. Hmm.. Iallafall så ja, Emma var här igår. Hon sov över och vi hade det super, men jag kör väl igång med att börja lägga upp dessa bilder. Vi satt nere vid maren och fotade lite. Jag hade iallafall bästa tiden på länge.. Skrattade så att jag tillslut grät på grund av allt vi pratade om och pansar-ankan. ;-) Hahahh! Just nu är jag så trött att jag inte vet vad jag skriver riktigt, men jag får se till att skriva ordentligt senare. Hur som helst, här kommer lite bilder från igår.


Jag filmade som vanligt..

Så förbannat vacker




PANSAR-ANKAN! Hahahahah! Den körde den där stilen, böjde liksom fram huvudet nära, nära vattenytan, kanske för att få lite mer fart hahah. Den knäppte med näbben så det blev ett lite "brummm"-aktigt ljud. Hahah fort som satan gick det, och sådär simmade den fram och tillbaka i flera timmar. Så förbannat underhållande att se på en fågel med något lite snett i huvudet. ;)

Fin-fina vännen Emma =)





Bringing it! Hahahah



Slående lik "gubb"-bilden Ludde tog på mig för några veckor sedan, faktiskt.



hahaha mongoooo-a

Chillar.


Åh söte Emma!

Nanana-nana-na-nanana-... PANSAR-ANKAAAAAAA! Hahahha åh herregud kan inte sluta garva åt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0