A LITTLE TRIP DOWN MEMORYLANE


Folk oroar sig för ungar som leker med vapen,
och tonåringar, som tittar på våldsamma videor.
Ingen oroar sig för ungdomar som lyssnar på tusentals
låtar som handlar om brustna hjärtan och människor
som lider och våndas.

- Nick Hornyby "High Fidelity"




tell me that reality is better than the dream. But I've found out the hard way: nothing is what is seems





"kärlek är att lägga sitt liv för en annan människas fötter, och det är dagens människor inkapabla till" -John Avijde Lindqvist, låt den rätte komma in




(this heart gets stronger

this skin gets thicker

this mouth gets louder)






Tjejer bryr sig mer om sitt yttre

än sitt inre

för killar har lättare att se

än att tänka.




Mina vänner säger vakna upp och sluta tänk på det
Men vad vet dom, nu är någon annan än jag finns närmare
Livet innan kunde jag utantill
Jag kunde haft det så för alltid
Men jag föll för dig och du förtjänar en nominering för rollen du spelade.





I don't care what you think as long as you think about me



I know, right now you don't care. But soon enough you're gonna think of me and of how I used to be




Until you can't really function, you're so full of tears



Du tvivlar kanske, men du slåss ändå




Do you love me now that I can dance?



If tonight is all we have.. stay. Please




Kommentarer
Postat av: Fellnert

Haha diggar sista bilden med kepsen. :P

Ser fan ut som Ludde fast med längre hår bara, jag är så van att se Ludde i den kepsen så kan inte se någon annan med den xD..

2011-02-23 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0