Dag tre: Åtta sätt att vinna mitt hjärta

1: Kalla dig "Ludwig Rask"
2: Se ut som Ludwig Rask
2: Klä dig som Ludwig Rask
3: Tala som Ludwig Rask
4: Charma som Ludwig Rask
5: Gå som Ludwig Rask
6: Älska mig som Ludwig Rasl
7: Var snygg som Ludwig Rask
8: Var Ludwig Rask

Haha, skämt åsido :)  (...not)
Here's the real deal:

1: Beröm är alltid tillåtet (även om jag troligtvis avsnäsar dig och ber dig lägga av i en riktigt förbannad röst..)
2: Visa alltid om du saknar mig, dag som natt.
3: Det är någonting Ludde har när han pratar med mig, en slags charm. Det är uppskattat.
4: Visa intresse för hur jag ÄR, inte hur jag ser ut.
5: Få mig att känna mig speciell. Dra ut på dina gränser och ta allt ett steg längre, för mig.
6: Sluta aldrig kämpa, utan fortsätt med de där småsakerna som att ta ut mig, laga middag och se på bio.
7: Är jag intresserad så vill jag veta allt om din dag, även små tråkiga detaljer som att du åt ärtor till lunchen idag.
8: Toffla inte, utan var mitt starka beskydd jag kan räkna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0