DET ÄR FAN KÄRLEK DET....

"När Carmen klär av sig i sovrummet tittar jag på hennes bröst. Första gången jag såg henne naken bara stirrade jag på hennes kropp. Jag stammade fram att jag aldrig gått till sängs förut med nån med en sådan kropp. Hon skrattade och sa att hon tidigare på kvällen, i Rosas Cantina, mycket väl hade sett att min blick sökte sig till klyftan i hennes svarta, djupt skurna T-tröja. Efter Lunas födelse hänger hennes bröst lite grann, men jag tycker inte att hon är mindre snygg för det. Fortfarande kan Carmen få mig upphetsad bara genom att klä av sig och visa sina fantastiska tuttar. Varje kväll tycker jag att det är en fest. Att leva med Carmen är överhuvudtaget en fest för kropp och själ."
- Ray Kluun, En sorts kärlek

Kommentarer
Postat av: Gabriella

tack så jättemkt hjärtat!

2011-01-02 @ 23:56:54
URL: http://gabriellarainea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0