FÅR LITE "1408" CREEPS

Jag har precis käkat stekt potatis med lök och druckit varmt cirtonvatten. Har inte ens någon matlust. Febern tar verkligen bort orken till precis allting. Vad jag däremot inte orkar längre är att ligga i sängen hela dagarna, så jag ska försöka motarbeta förkylningen på alla sätt jag kan nu. Håller på just nu att tappa upp ett bad, så jag täntke lägga mig där med en ansiktsmask, tända lite ljus, och skrubba ihjäl mig (typ). Ska nog sno min systers duschkräm som luktar jordgubb hon köpt på the body shop.. Fan vad jag älskar den.
 Sedan är det väl bara att lägga sig i sängen igen och fortsätta se på Sex & the City och hoppas på att jag är bra imorgon..


cheerios,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0