UR FEELING SORRY FOR ME, HUH?

Fyfan. Halsen är så svullen och halsmandlarna dödar mig verkligen... Har ingen röst att prata med och att dricka kallt vatten är som en resa till helvetet. Imorse gick jag runt med halsduken omvirad runt halsen, drack te och såg på Oprah. Känner jag efter så känner jag mig nog lite febrig också.... Det är jättesynd om mig. Någon som är på att komma förbi och ta hand om mig lite?

Vart dock rätt uttråkad till slut och slängde in en tvätt i maskinen och bakade lite scones. Jag vet inte hur det egentgligen skall smaka eftersom jag aldrig blivit bjuden på det, men jag tycker mina smakar som de borde. Skitgott, alltså. ; -)


Kommentarer
Postat av: Emma Persson

hade lätt kommit om jag inte skulle iväg!! :( <3

2011-06-22 @ 22:08:18
URL: http://honheteremma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0