YOU'LL NEVER BE, NO YOU NEVER WILL BE MINE

Ååååh herreguuuuud säger jag på min breda göteborska jag fått sedan resan till götet... Vi var där en helg endast och ändå slinkar det fram ur min mun lite då och då. Hur som helst, det jag ville komma fram till är att jag är helt slut. Jag har sprungit (ta det ej bokstavligt) runt i Stockholm idag för att leta efter ett par midjehöga jeansshorts. Inte fan fanns det i en enda butik heller.... Hittade till slut ett par på Gina Tricot som inte var i jeans, men ett par midjehöga shorts var de minsann. Mörkblå, nästan svarta. Skitsnygga. Fick självklart med mig annat hem men det är väl ändå hur tråkigt som helst att sitta och rada upp här.. 
 
  Nu ska jag trycka i mig tonvis med korv med bröd (idag igen) och facebook:a lite. Sedan får jag se vad jag gör... Har redan städat rummet och en stor del av lägenheten med, så jag kanske sätter mig och ser på Modern Family lite grand. ;-)


Nu har jag två silverkulor i min septum också. Inte ena silver och andra svart som jag fick ha under metaltown för att den ena tappades bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0