22:23


Bild från i veckan

Umgicks med Ellinoran idag och gick mil runt i Stockholm som jag saknat så. Klev innanför dörren för kanske en timme sedan, och nu funderar jag på om jag ska slå upp böckerna för att plugga lite eller om jag kanske ska baka något.. Sådant är så kul.
 
 Lugn och tillbakalutandes har jag -för en gång skull- lyssnat bort från bullret av folkmassorna på pendeltågen idag och lät öronen istället lyssna till musik. Idag förstod jag inte hur jag inte kan ha valt att lyssna på musik istället, alla gånger innan. Attt bara sitta där och höra gamla låttexter och känna igen de där trummslagen eller kanske lugna rösterna och bara känna nostalgin svämma över.
Så förbannat underbart,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0